Sklep internetowy Hepatica.pl, działający pod adresem https://hepatica.pl (dalej: Sklep) jest własnością HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce, NIP: 713-100-84-19, REGON: 430413568, Biuro Obsługi Klienta tel./fax 81 443 88 21, biuro@hepatica.pl (dalej: Sprzedawca).
I. Definicje
- Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie wykonywania Dostawy Towarów.
- Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
- Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
- Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.
- Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca – oznacza HEPATICA Sławomir Rasiński Nasutów 164, 21-025 Niemce, NIP: 713-100-84-19, REGON: 430413568, Biuro Obsługi Klienta tel./fax 81 443 88 21, biuro@hepatica.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
- Strona Internetowa Sklepu – oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie hepatica.pl.
- Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
II. Postanowienia ogólne
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny nie są ofertą handlową w myśl art.66 kodeksu cywilnego a stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy,w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
(Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu,
a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony przez Sprzedawcę i zgodny z Regulaminem.
III. Korzystanie ze Sklepu Internetowego
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub FireFox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.
- Klient, korzystając ze Sklepu Internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Sklepu Internetowego i Strony Sklepu Internetowego.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
- Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Sklepu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego
w celu prowadzenia przez Klienta działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się może z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła do Konta Klienta.
IV.Rejestracja
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient zobowiązany jest dokonać Rejestracji.
- Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie Internetowym. Klient, który chce pominąć opcję rejestracji może złożyć zamówienie podając jedynie dane wymagane do realizacji zamówienia (tzw. szybka ścieżka zamówienia).
- W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:
- Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako opcjonalne;
- Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego;
- Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;
- Klient oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego, powinien wyrazić wolę zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną, na jego rzecz przez Sprzedawcę, usługi prowadzenia Konta Klienta, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta;
- Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem (art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych) przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
- przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu;
- upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta
i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
- W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. W takim przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych uwzględnia, iż:
- zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta;
- Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania danych osobowych;
- powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy lub reklamodawców współpracujących ze Sprzedawcą na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu rejestracyjnym.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.
- Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie zmienić Hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach Konta Klienta.
- Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Sklepu.
W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
V. Polityka prywatności
- Uzyskane dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sklep zgodnie z przepisami prawa i wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia Klienta.
- Klient dodatkowo może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym Sklepu w celach marketingowych oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od właściciela Sklepu za pomocą środków komunikacji elektronicznej i poczty. Podanie danych w tym celu jest dobrowolne.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- W celu zaprzestania przetwarzania danych, Klient jest zobowiązany do przesłania drogą, elektroniczną lub na adres korespondencyjny, prośby o usunięcie swoich danych osobowych
z bazy danych Sklepu.
VI. Przedmiot sprzedaży
- Sklep oferuje w szczególności suplementy diety (zwane dalej towarami lub produktami) wprowadzone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
VII. Cena produktu
- Cena produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Cena produktu nie zawiera kosztów wysyłki, które dodatkowo są wskazywane i doliczane w trakcie składania zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie internetowej Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
VIII. Formy płatności
- Klient może sfinalizować swoje zamówienie wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przelew (przedpłata) na rachunek bankowy Sklepu: Idea Bank 94 1950 0001 2006 1114 4040 0002
- szybkie i bezpieczne płatności Przelewy24 – PayPro S.A
- płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (po wybraniu opcji: płatność za pobraniem)
IX. Przyjęcie i realizacja zamówienia
- Składanie zamówień na stronie internetowej Sklepu możliwe jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni świąteczne i wolne od pracy będą realizowane
w pierwszy przypadający po tym okresie dzień roboczy.
- Celem zawarcia Umowy sprzedaży Klient powinien określić co najmniej istotne postanowienia umowy sprzedaży, tj. przedmiot umowy oraz cenę.
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mailem automatyczną odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Na adres poczty elektronicznej Klienta zostanie wysłana wiadomość zawierająca:
- oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia,
- wszystkie istotne elementy zamówienia,
- Z chwilą otrzymania przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku zamówienia, w którym wybrano jako formę płatności: płatność przy odbiorze przesyłki, wymagane jest potwierdzenie zamówienia przez Klienta w sposób podany przez Sklep w e-mailu potwierdzającym zamówienie, lub inny określony przez Sklep sposób.
- Zamówienia telefoniczne można składać w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 8.00 – 16.00, dzwoniąc pod numer tel.
81 443 88 21
- W chwili składania zamówienia telefonicznego, Klient zostanie poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w szczególności imienia i nazwiska, numeru tel. kontaktowego oraz danych adresowych do wysyłki. Obsługa Sklepu poinformuje zamawiającego o całkowitym koszcie zamówienia łącznie z ewentualnymi kosztami wysyłki, przedstawi najistotniejsze postanowienia Regulaminu Sklepu oraz poinformuje o dalszej procedurze realizacji zamówienia.
- Każda zrealizowana umowa sprzedaży będzie potwierdzana dowodem sprzedaży (Faktura VAT).
- W sytuacji, gdy Sklep nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności towaru, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta oraz zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
- Sprzedawca zwraca należność najpóźniej w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Klient w porozumieniu ze Sprzedawcą może zdecydować o innym sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania).
X. Dostawa towarów
- Dostawy realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez Dostawcę tj. firmy kurierskie: DPD. Koszt wysyłki zagranicznej Sklep ustala z Klientem indywidualnie.
- Towar dostarczany jest pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. Klient może wybrać dodatkowo inny adres wysyłki, podając w zamówieniu niezbędne dane do wysyłki. Osobom planującym odbiór przesyłki w miejscu pracy, zalecamy podawać nazwę firmy, co w wypadku tego samego adresu, pozwoli kurierowi na szybsze zidentyfikowanie miejsca dostawy, a co za tym idzie szybsze doręczenie przesyłki. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnianie danych adresowych w formularzu zamówienia.
- Przesyłki dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach określonych przez Dostawcę (firmę kurierską UPS i DHL). Prosimy uwzględnić, iż nasi Dostawcy nie pracują w soboty, niedzielę i święta. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to średnio 24h do 48h. Niekiedy, z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Sprzedawcy, czas dostawy może się nieznacznie wydłużyć.
- Dokument potwierdzający zawarcie Umowy sprzedaży (Faktura VAT) jest dołączany do przesyłki.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas dostawy towaru do Klienta był możliwie jak najkrótszy, jednakże w przypadku zamówienia telefonicznego jak i zamówienia złożonego
na stronie internetowej Sklepu (w sytuacji, gdy Klient wybrał formę płatności: przedpłata na konto), Sprzedawca ma prawo wstrzymać się z wysyłką towaru do momentu zaksięgowania płatności na swoim rachunku bankowym.
XI. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość,
może zgodnie z Ustawą z dnia 31.05.2014 r. o prawach konsumenta od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
- Do zachowania terminu określonego powyżej wystarczy wysłanie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres e-mail: biuro@hepatica.pl, lub listownie na adres Sprzedającego: HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce.
- W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym.
- Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym na adres: HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce.
- Klient odstępujący od umowy sprzedaży ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych przez Kupującego za pobraniem na koszt Sklepu.
- Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócone produkty (kwota łączna za produkty + koszt wysyłki do Klienta) w terminie 14 dni kalendarzowych.
Klient może określić w jakiej formie ten zwrot ma nastąpić (np. przelew na wskazany numer rachunku bankowego).
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
XII. Reklamacje
- Reklamacje zamówionego towaru z tytułu niezgodności z umową mogą być zgłaszane telefonicznie lub faksem do Biura Obsługi Klienta tel./fax 81 443 88 21, pisemnie na adres poczty elektronicznej e-mail: biuro@hepatica.pl, lub listownie na adres: HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce.
- Reklamowany towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy wraz z dowodem sprzedaży (Faktura VAT) oraz pismem reklamacyjnym zawierającym w szczególności:
- imię i nazwisko Klienta oraz adres zamieszkania i numer tel. kontaktowego,
- nazwę oraz ilość reklamowanego towaru,
- uzasadnienie reklamacji: m.in. opis wady, okoliczności i datę jej stwierdzenia,
- numer rachunku bankowego na który, zostanie przelana należność (cena towaru wraz z kosztami przesyłki) w przypadku uznania przez Sklep reklamacji, w sytuacji, gdy Sklep nie zwraca Kupującemu pełnowartościowego towaru.
- podpis Klienta.
- Reklamacje dotyczące towarów żywnościowych jakimi są m.in. suplementy diety, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego mogą być reklamowane przez Kupującego w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego w rozumieniu art. 2 pkt 15 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o towarach paczkowanych (Dz.U. Nr 128, poz. 1409) oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywienia i żywności (tekst jednolity z dnia 29 czerwca 2010 r. (Dz.U. Nr 136, poz. 914). Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności z umową powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia.
- W pozostałych przypadkach reklamacja powinna być zgłoszona przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.
- Do zachowania terminu zgłoszenia reklamacji wystarczy wysłanie pisma reklamacyjnego, towaru i dokumentu sprzedaży (Faktury VAT) przed jego upływem.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych przez Kupującego za pobraniem na koszt Sklepu Internetowego.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji wraz z reklamowanym towarem i dokumentem potwierdzającym sprzedaż (Faktura VAT).
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego do Sprzedawcy, stanowiące równowartość najtańszej przesyłki kurierskiej, Sklep zwraca w terminie do 5 dni roboczych od dnia uznania reklamacji.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady towaru spowodowane z winy Kupującego lub innego użytkownika towaru, wynikające między innymi z nieprzestrzegania sposobu użytkowania i przechowywania towaru wskazanego przez producenta lub dystrybutora towaru.
XIII. Reklamacje w przypadku przesyłek uszkodzonych
- Klient (lub osoba przez niego upoważniona np. wskazana w formularzu „wysyłka na inny adres”) w momencie odbioru, zobowiązani są do sprawdzenia stanu przesyłki oraz jej zawartości w obecności kuriera.
- W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, jednocześnie uszkodzenia lub ubytku jej zawartości, Klient (lub osoba przez niego upoważniona do odbioru przesyłki) zobowiązani są sporządzić w obecności kuriera tzw. protokół uszkodzenia przesyłki. W takich przypadkach protokół uszkodzenia przesyłki jest dla Sprzedawcy podstawą rozpatrzenia reklamacji.
- O zaistniałym fakcie Kupujący powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę telefonicznie: Biuro Obsługi Klienta tel. 81 443 88 21, oraz wysłać stosowne oświadczenie wraz z kopią protokołu szkody na adres poczty e-mail: biuro@hepatica.pl, lub listownie na adres HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce.
- Towar uszkodzony Sprzedawca wymieni na nowy pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny uszkodzonego towaru i kosztów dostawy.
XIV. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)
- Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
- Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez zgłoszenie Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta, przykładowo poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej: biuro@hepatica.pl , lub faksu: fax. 81 443 88 21, lub korespondencyjnie na adres: HEPATICA Sławomir Rasiński, Nasutów 164, 21-025 Niemce.
- Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.
XV. Postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów, którzy nie są jednocześnie Konsumentami.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Wskazane w punkcie 8 postanowienia dotyczą jedynie Klientów niebędących jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
(Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
XVI. Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.); Ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich
sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
(Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
(Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, szczególnie w sytuacji:
- zmiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego,
- zmiany form płatności,
- zmiany sposobów dostawy,
- zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
- O każdej zmianie regulaminu Sklep zobowiązuje się informować klientów na stronie głównej Sklepu ze wskazaniem daty, od której zmiana Regulaminu będzie obowiązywać.
- Wszelkie zmiany niniejszych warunków i zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.12.2014 roku i obowiązuje w odniesieniu do wszystkich zamówień złożonych po tym terminie.